We merkten vanuit de praktijk dat marketeers en marketingteams steeds verder verdwalen in de GDPR-/privacywetgeving. Daarnaast worden consumenten kritischer en spreken zij bedrijven vaker aan op het overtreden van die privacywetgeving. nieuwe samenwerking aan voor een interactieve online lessenreeks ten behoeve van marketeers.
Deze online lessenreeks is een praktische vertaling van de GDPR-regels en privacydefinities naar de dagelijkse realiteit van marketeers. Ze biedt een unieke kans voor marketeers om hun kennis en vaardigheden op het gebied van privacywetgeving te vergroten. Zo kunnen ze hun marketingactiviteiten uitvoeren conform de privacywetgeving en bijdragen aan een veiligere, meer verantwoorde omgang met persoonsgegevens.
Deze cursus is gemaakt in samenwerking met vakexpert Herman Maes & het Data Protection Institute.
Ons leerplatform bestaat uit een mix van interactieve video’s, real-life opdrachten, en een wekelijks 1 op 1 coaching moment. Alles behalve saaie theoretische materie dus. Op deze manier garanderen we een optimaal leerproces en effectieve retentie van opgedane kennis.
Als docent (Thomas More/ UHasselt) en freelancer werkte ik dagelijks in een educatieve als operationele rol in marketing en privacy projecten. Als trainer bij Data Protection Institute, verzorgde ik de technische opleidingen, waarbij IT, marketing of security concepten worden gelinkt met de GDPR privacy wetgeving. Met een verleden in de agencywereld, heb ik daarnaast de nodige bagage om de dagdagelijkse realiteit voor marketeers (zowel in-house als aan de agency kant) goed te kunnen kaderen.
97% van onze klanten zijn tevreden over onze diensten en gaven ons een 8+ score. Lees hier waarom.